دزاشیب ( کبیری ) تهران

دزاشیب ( کبیری ) تهران

محله دزاشیب در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. دزاشیب از محله های قدیمی شمال تهران است که بافت اصیل خود را حفظ کرده و عرض خیابان آن تغییر نکرده است. دزاشیب(کبیری)تهران از شمال به جماران، از جنوب ب...  

حمل‌و‌نقل عمومیمعمولی
بافت فرهنگیخوب
امکانات رفاهیمعمولی
میزان ترافیکمعمولی

نقشه‌ دزاشیب ( کبیری ) تهران

محله دزاشیب از شمال به محله جماران و خیابان باهنر، از جنوب به محله فرمانیه، از غرب به تجریش و از شرق به خیابان کامرانیه شمالی و محله حصاربوعلی محدود می شود.

کارشناس‌های املاک دزاشیب ( کبیری ) تهران

لینک‌های مرتبط

محله دزاشیب در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. دزاشیب از محله های قدیمی شمال تهران است که بافت اصیل خود را حفظ کرده و عرض خیابان آن تغییر نکرده است. دزاشیب(کبیری)تهران از شمال به جماران، از جنوب به فرمانیه، از شرق به حصاربوعلی و از غرب به تجریش محدود شده است. این محله از نظر قشربندی اجتماعی متوسط رو به بالا است.دزاشیب(کبیری) محل زندگی افراد حکومتی از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی ، آیت الله کاشانی، حسین اعلا، اسدالله اعلم و... است. دزاشیب امروزه از محلات بالاشهر تهران به شمار می‌رود که دارای مراکز خرید متعددی از جمله مرکز خرید روشا، مجتمع تجاری روما سنتر و ...است.

قیمت

دزاشیب در شمال شهر تهران واقع شده است. به طور کلی قیمت خانه ها در شمال تهران و به خصوص منطقه یک تهران بالاتر از میزان متوسط است. محله دزاشیب نیز ازین قانون مستثنا نیست. با این وجود بسته به خیابان و نوع بنا می توانید ملک های متنوع قیمت های متفاوتی را در دزاشیب پیدا کنید.

دسترسی

خطوط اتوبوسرانی در خیابان های فرمانیه و عمار خدمت رسانی می کنند. نزدیکترین ایستگاه مترو به دزاشیب، ایستگاه تجریش است. به لحاظ دسترسی خودرو های شخصی هم از دو خیابان کامرانیه و شریعتی می توانید به بزرگراه صدر دسترسی داشته باشید. اما همانطور که می دانید دزاشیب یکی از محله های شمال تهران است بنابراین نسبت به مرکز شهر تهران یا جنوب شهر دور است و برای رفتن به این مناطق باید زمان بیشتری را صرف کنید.

امکانات

مدارس و مراکز آموزشی منطقه دزاشیب : دانشکده روابط بین الملل ، ابتدایی دخترانه رشد(غیر دولتی) ، دبستان پسرانه امیر وفایی(دولتی) ، متوسط دوره دوم پسرانه سلام (غیر دولتی) ، متوسط دوره اول پسرانه یاسر (دولتی) ، متوسط دوره دوم پسرانه آیت الله مدنی (دولتی) ، متوسط دوره دوم پسرانه ایران (غیر دولتی) ، متوسط دوره دوم دخترانه زکریای رازی (غیر دولتی) مراکز ورزشی محله دزاشیب : مجموعه ورزشی آفتاب ، باشگاه پاد ، باشگاه پلاس جم مراکز درمانی محدوده دزاشیب :بیمارستان هلال احمر مساجد دزاشیب :مسجد امام حسن ، مسجد امیر المومنین ، مسجد جوزستان بانک ها و ادارات دولتی دزاشیب تهران :

طبیعت گردی

مراکز تجاری دزاشیب تهران : بازار میوه و تره بار ، مجتمع تجاری فرمانیه ، مجتمع تجاری روشا ، مجتمع تجاری کیمیا ، مجتمع تجاری روما سنتر بوستان های محله دزاشیب تهران : بوستان مینا ، پارک مهر مناطق دیدنی دزاشیب تهران : مسجد آقا شیخ علی که بیش از 200 سال قدمت دارد، مسجد عمر رمضون که قدمت آن به زمان ناصرالدین شاه می رسد، حمام بوعلی که قدمتی 150 ساله دارد. کوچه قورباغه که علت نام گذاری آن وجود استخر و باتلاقی بوده که قورباغه زیاد داشته است. از دیگر مکان های مهم دزاشیب می توان به باغ های مجدالدوله معروف به باغ دوقلو، باغ حاجی فخر الملک، باغ حاجی سید محمد صراف، باغ ایگار و باغ نظر اشاره کرد.

نظرات کاربران دربارهٔ دزاشیب ( کبیری )

3٫7
7 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
معمولی
بافت فرهنگی
خوب
امکانات رفاهی
معمولی
میزان ترافیک
معمولی

تجربیات شما درباره محله دزاشیب ( کبیری ) تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف دزاشیب ( کبیری )

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.