سیمتری نیرو هوایی تهران

سیمتری نیرو هوایی تهران

محلۀ سی متری نیرو هوایی تهران در منطقه 13 تهران قرار دارد. محلۀ سی متری نیروی هوایی در شرق تهران بوده و یکی از محلات قدیمی شهر است. ساکنان این محله بیشر نظامی ‌و درجه‌دار ارتش هستند و در این محله پادگ...  

حمل‌و‌نقل عمومیمعمولی
بافت فرهنگیمعمولی
امکانات رفاهیمعمولی
میزان ترافیکسنگین

نقشه‌ سیمتری نیرو هوایی تهران

محله نیرو هوایی تهران در شمال به خیابان دماوند، در جنوب به خیابان پیروزی، در غرب به بزرگراه امام علی و در شرق به سی متری نیرو هوایی منتهی می‌شود. با نقشۀ موردنظر می‌توانید مختصات این محدوده را دقیق‌تر بررسی کنید.

کارشناس‌های املاک سیمتری نیرو هوایی تهران

لینک‌های مرتبط

محلۀ سی متری نیرو هوایی تهران در منطقه 13 تهران قرار دارد. محلۀ سی متری نیروی هوایی در شرق تهران بوده و یکی از محلات قدیمی شهر است.

ساکنان این محله بیشر نظامی ‌و درجه‌دار ارتش هستند و در این محله پادگان نیروی هوایی قرار دارد که این پادگان در نامگذاری این محله تاثیر داشته است. امکانات عالی در این منطقه احداث و تاسیس شده و ساکنان محله می‌توانند متناسب با نیازهای خود از آن‌ها استفاده کنند. شما به کمک مشاورین املاک 2نبش می‌توانید آپارتمان مورد نظر خود را در سی متری نیرو هوایی انتخاب کرده و خریداری کنید.


آشنايی با محله سی متری نیروی هوایی

این محله بیشتر نظامی‌ بوده و اکثر ساکنان آن را نظامیان و درجه داران ارتش تشکیل می‌دهند. خیابان‌های پنجم و ششم این محله بسیار معروف است و اکثر مراکز تجاری و اداری در این دو خیابان قرار دارد. سیمتری نیرو هوایی یکی از محلات شلوغ تهران است و در روز این شلوغی به اوج خود می‌رسد. بارش برف می‌تواند در حرکت و رفت و آمد ساکنین محله اختلال ایجاد کند که البته با مدیریت شهری می‌توان این مسئله را برطرف کرد.

این محله در زمان انقلاب یکی از محلات تاثیرگذار بوده و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشته است. در این محله، ساخت و ساز خیلی بیش تر است و حتی می‌توان واحدهای نوسازی را در این محله مشاهده کرد. تاریخچه برخی بناها به 30 سال هم می‌رسد. پس برای خرید آپارتمان در سی متری نیرو هوایی انتخاب‌های متفاوتی رو دارید.


خيابان‌های مهم محله سی متری نیروی هوایی

• خیابان 30 متری نیروی هوایی

خیابان دهقان

• خیابان اول

• خیابان پنجم

• خیابان ششم

• فلکه دوم


شرايط زندگی محله سی متری نیروی هوایی

شما می‌توانید کلیۀ نیازهای خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید. در این محله مراکز تجاری متعددی وجود دارد و ساکنان نمازگزار محله می‌توانند در مساجد، فرایض خود را به جا آورند. فست فودها و رستوران‌ها موجب شده که مردم بتوانند شب‌ها، در بیرون از منزل وقت بگذرانند. پادگان نظامی ‌و وجود درجه‌داران و سربازها در این محله موجب امنیت بیش تر ساکنان محله می‌شود.


ایستگاه‌های مترو

• ایستگاه مترو پیروزی

• ایستگاه مترو نبرد

• ایستگاه مترو نیروی هوایی


آب و هوا محله سی متری نیروی هوایی

شاید در نظر اول آب و هوای منطقه خوشایند نباشد و شما احساس کنید که بخاطر پرواز هواپیماها، هوا آلوده خواهد بود ولی در این صورت شما می‌توانید مانند مردم مرکز شهر تهران زمانی که آلودگی به حد خود می‌رسد در منزل خود بمانید و تا زمانی که شاخص‌های هوای تهران به رنگ سبز نشدند، از منزل خارج نشوید. آب و هوای محله بیش تر به خاطر تردد و رفت و آمد هواپیماهای نظامی ‌چندان خوشایند نیست و البته شاید به همین دلیل و سر و صدای هواپیماها، قیمت خرید خانه در این محله قدری پایین‌تر باشد.

قیمت

خرید خانه در این محله می‌تواند هیجان خود را داشته باشد. اکثر واحدهای مسکونی این محله بیش از 100 متر مربع مساحت دارند و شما می‌توانید واحدهای آپارتمانی دو خوابه یا سه خوابه را هم انتخاب کرده و خریداری کنید. در واحدهای مسکونی و آپارتمانی، امکانات عالی کار گذاشته شده و راحتی و رفاه ساکنین از هر جهت تامین شده است. شما متناسب با متراژ و امکانات موجود در واحد آپارتمانی، مبلغ پرداخت می‌کنید. شما می‌توانید به کمک مشاورین ملکی 2 نبش، واحد آپارتمانی خود را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن خریداری کنید.

دسترسی

شما از خیابان پیروزی که در سمت جنوب قرار دارد، از خیابان 30 متری نیروی هوایی و از خیابان دهقان می‌توانید به این محله دسترسی داشته باشید.

امکانات

در محلۀ سی متری نیروی هوایی امکانات زندگی به شکل عالی متمرکز شده است. این محله بیشتر به صورت شطرنجی شکل گرفته است. اگرچه منطقه، نظامی ‌است ولی با این وجود امکانات عالی برای ساکنین مدنظر گرفته شده تا راحتی و رفاه ساکنین از هر جهت تامین شده باشد. امکانات این محله از هر لحاظ تکمیل است و در حوزه‌های درمانی، مذهبی، رفاهی و... نیاز ساکنان و خریداران خانه در سی متری نیرو هوایی را تامین می‌کند. برخی از امکانات این محله عبارتند از بیمارستان فجر، مسجد انصار، مسجد امام حسن مجتبی، بانک کشاورزی، بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، رستوران KFC، مرغ سوخاری مهدی، فست فود جیلیز ویلیز، سینما پیروزی، مجتمع تجاری کساء و فروشگاه افق کوروش

طبیعت گردی

نمایشگاه نیروی هوایی، پارک جنگلی سرخه، رستوران‌ها و فست فودهای خیابان همسایه، سرای محله و زمین بازی اسکیت از مراکز تفرحی این محدوده هستند.

نظرات کاربران دربارهٔ سیمتری نیرو هوایی

2٫7
20 نفر
حمل‌و‌نقل عمومی
معمولی
بافت فرهنگی
معمولی
امکانات رفاهی
معمولی
میزان ترافیک
سنگین

تجربیات شما درباره محله سیمتری نیرو هوایی تهران به افرادی که دنبال آشنایی با این محله هستند کمک زیادی می‌کنه. اگه در این محله زندگی کردید یا می‌کنید، نظر شما به عنوان ساکن این محله ثبت میشه.

محله‌های اطراف سیمتری نیرو هوایی

2nabsh instagram logo

اینستاگرام ۲نبش

دنبال کنید
2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.