7 مورد از گران قیمت ترین خانه های جهان

هانیه ولی زاده
2 هفته پیش
7 مورد از گران قیمت ترین خانه های جهان

همان‌طور که اطلاع دارید گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان در اختیار ثروتمندان قرار دارد و جالب تر اینکه این خانه‌ها از تجملات بیش از حد به دور اند. شاید برای شما هم سوال شده باشدکه  گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان چقدر ارزش دارند و در کدام کشور قرار گرفته اند. در این مقاله از 2نبش قصد داریم به معرفی معروف‌ترین و گران‌ترین خانه های جهان بپردازیم.

معرفی گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان

گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان معمولا با نظر مالکان ملک و به طور اختصاصی با امکانات ویژه‌ای ساخته شده است و بسیاری از این خانه‌ها با معماری شگفت انگیز و جدیدترین محصولات ساخته شده اند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید بزرگ ترین خانه جهان 775 اتاق دارد و به طور اختصاصی به پادشاه و ملکه انگلستان تعلق دارد.

درباره گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان صبحت شد خوب است بدانید موزه مقدم یکی از ارزشمندترین خانه جهان به شمار می‌رود. این خانه به واسطه داشتن اشیای تاریخی گرانترین خانه جهان در تهران بود که این عنوان در دهه 30 و 40 میلادی به این خانه تعلق داشت. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان بپردازیم.

1- کاخ باکینگهام  به ارزش 5 میلیارد دلار

بله درست خواندید ارزش کاخ باکینگام5 میلیارد دلار است. این ارزش برای کاخ باکینگهام در سال 2012 توسط انجمن ساختمان Nationwide برآورد شده است. ارزش این کاخ افزایش قابل توجهی نسبت به ارزش 17 میلیون دلاری خود در سال 1953، زمانی که ملکه الیزابت دوم برای اولین بار به تاج و تخت رسید داشته است.

این کاخ به عنوان محل اقامت رسمی تمامی پادشاهان از زمان ملکه ویکتوریا در سال 1837 می‌باشد و تنها با وقوع یک انقلاب می توان این ملک را دید که به فروش گذاشته شده است.

کاخ باکینگهام  به ارزش 5 میلیارد دلار

2- آنتیلا بمبئی به ارزش 2 میلیارد دلار

باور کنید یا نه، یک برج 27 طبقه در بمبئی، یک خانه مستقل و متعلق به میلیار هندی به نام موکش آمبانی Mukesh Ambani  است. امبانی  حدود 5 درصد از ثروت خود را برای ساخت این خانه، که دارای فضای پارکینگ برای 168 اتومبیل می‌باشد صرف کرده است. 600 نفر در حال حاضر برای انجام امور روزانه این خانه از جمله محافظت از کلکسیون ماشین آلات و کلکسیون عتیقه آمبانی (بزرگترین کلکسیون در جهان) استخدام شده اند.

کاخ باکینگهام  به ارزش 5 میلیارد دلار

3- ویلای لئوپولدا ،فرنچ ریورا به ارزش 506 میلیون دلار

ویلا Leopolda  گران قیمت ترین خانه در اروپا است که ممکن است احتمال خرید و فروش آن وجود داشته باشد زیرا برخی از املاک مانند کاخ باکینگهام، به احتمال زیاد هرگز در بازار  خرید و فروش وارد نخواهند شد. میخائیل پروخروو (Mikhail Prokhorov) صاحب بروکلین نتس Brooklyn Nets، در حال حاضر صاحب ملک French Riviera نیز می باشد، که در 20 هکتار زمین واقع شده است.

ویلای لئوپولدا ،فرنچ ریورا به ارزش 506 میلیون دلار

4- کاخ سفید به ارزش 398 میلیون دلار

به گزارش وب سایت املاک و مستغلات 398 میلیون دلار ارزشی است که ملک واقع درخیابان 1600 پنسیلوانیا در واشنگتن، می تواند در بازار آزاد داشته باشد. این ملک محل اقامت رسمی تمام روسای جمهور ایالات متحده از سال 1800 تاکنون بوده است. حضور این کاخ در حراجی با توجه به سابقه آن بسیار بعید به نظر می رسد.

کاخ سفید به ارزش 398 میلیون دلار

5- کاخ سبز و باغ های کاخ کنزینگتون لندن به ارزش 222 میلیون دلار

این ملک متعلق به مرد بانفوذ صنعت فولاد، لاکشمی میتال (Lakshmi Mittal) می باشد. او یکی از ثروتمندترین مردان جهان می باشد و این ملک برایش 222.000.000 $ در سال 2008 هزینه داشته است. میتال می‌دانست چه چیزی را خریداری می‌کند. او همچنین دو خانه دیگر در خیابانی که برای مردم محلی به ردیف میلیاردرها شناخته می‌شود خریداری کرده است.

کاخ سبز و باغ های کاخ کنزینگتون لندن به ارزش 222 میلیون دلار

6- پنت هاوس وان هاید پارک لندن به ارزش 221 میلیون دلار

آپارتمان هایی با شش اتاق خواب مشرف به هاید پارک است. این آپارتمان ها، گران قیمت ترین ملک ها در جهان به ازای هر فوت مربع می باشد. تصور می‌شود کسانی که در پنت هاوس وان هاید پارک زندگی می کنند تمایل دارند که از خودشان بیشتر از حد معمول محافظت کنند، چرا که یکی از قسمت های قابل توجه این آپارتمان، پنجره های ضد گلوله آن است.

پنت هاوس وان هاید پارک لندن به ارزش 221 میلیون دلار

7- برکه فرفیلد به ارزش 220 میلیون دلار

برکه فرفیلد به دلیل قرار گیری در کنار یک دریاچه به این نام شناخته می‌شود.مالک این برکه سرمایه گذار آمریکایی و صاحب شرکت Renco Group است. این برکه در 63 هکتار مساحت و 29 اتاق ساخته شده است. این عمارت 39 حمام و دستشویی، زمین بولینگ، زمین بسکتبال، زمین تنیس، استخر شنا، اتاق ناهارخوری 91 فوتی و یک جکوزی 150 هزار دلاری دارد که این برکه را به عمارتی بی نظیر تبدیل می‌کند.

برکه فرفیلد به ارزش 220 میلیون دلار

کلام آخر

 در این مقاله به معرفی گران قیمت‌ترین خانه‌های جهان پرداختیم. شاید برخی از قیمت های تعیین شده برای هرکدام از خانه‌ها غیر قابل باور باشد اما حقیقت دارد. در صورت هرگونه سوال و پیشنهاد درباره این مطلب در قسمت نظرات پرسش خود را مطرح کنید.

 

این مطلب رو به اشتراک بگذارید:
هانیه ولیزاده هستم کارشناسی فیزیک دارم، اول داستان مشغول سروکله زدن با قوانین فیزیک و چالشاش بودم اما بعدش دنبال علاقه ام رفتم و وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شدم . مدتی هم هست که تولید محتوای تخصصی در زمینه ملک و آموزش مشاوران املاک رو انجام میدم.
1 نظر در مورد این مطلب ثبت شده
حامد پهلوان زاده
املاک اوستا
7 سال پیش

2020bod

2nabsh logo
راهی سریع و مطمئن برای خانه‌دار شدن

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون در ارتباط باشید.